14 Temmuz 2023 Cuma

MTA SA Login Panel (Müzikli)

 MTA MÜZİKLİ TÜRKÇE LOGİN PANEL SCRİPTİ

Merhaba dostlarım bugünkü scriptimiz mta müzikli login panel scripti kullanışlı ve stabil çalışmaktadır gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.



merhaba değerli arkadaşlarım bugün sizlere düzenlemiş olduğum login panelinden bahsedeceğim ve hep birlikte kurulumunu yapacağız resimde görmüş olduğunuz paneli ben düzenledim yaptım demiyorum zaten kaynak dosyasında yapan kişinin adı mevcut bizde emeğe saygısızlık olmaz ben script yazmasını bilmiyorum kalkıp ta milletin yaptığı scripte hiç bir zaman da ben yaptım demedim ben sizlerin gözüne nasıl hitap eder ne eksiklik var bunları düzenleyip paylaştım umarım işinize yarar ve kullanırsınız.

Panele yetki vermek zorundayız aksi halde çalışmaz
  • acl.xml'yi Açın [notepad++] Programı Varsa Daha İyi Olur 
  • <group name="Admin"> Kısmına Gelin Ve
  • <object name="resource.[alidayi]login"></object> i Ekleyin Ardından Kaydedin
  • Sürekli P Panelinden Başlatmak İstemiyorsanız Şu Adımları İzleyin

  1. mtaserver.conf'i Aç ve en alt kısma gelin
  2. <resource src="[alidayi]login" startup="1" protected="0" />
  3. Yukarıdaki kodu ekleyin ve serveri yeniden başlatın
  4. Artık sürekli start vermenize gerek kalmayacaktır.

Winrar Boyutu:8.9MB
Ses Dosyası Boyutu:6,24 MB
Not:gfx adlı dosyanın içersinde sound dosyasını ve wallpaper dosyalarını düzenleyebilirsiniz.

Tag: mta login panel

Google Drive:Tıkla İndir
Mediafire:Tıkla İndir


Önceki Scritpler
Sonraki Script

0 Yorum: